Ako reklamovať, vymeniť alebo vrátiť tovar
Nevešajte hlavu, vašu žiadosť vybavíme :) Prečítajte si pozorne postup ako najjednoduchšie urobiť reklamáciu alebo výmenu tovaru:
Urobte si protokol
https://www.dancemaster.sk/index.php?route=account/return/add
Otvorí sa vám aplikácia na zadanie vašej reklamácie.
Po odoslaní budete presmerovaní na tlač protokolu.
Zabalte tovar spolu s kópiou protokolu
a kópiou dokladu o kúpe
Objednajte si si zvoz dotovaný cez Zásielkovňu
https://www.dancemaster.sk/zasielkovna-zvoz-sk , alebo pošlite tovar na adresu
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice (uveďte tel: 0903 629230)
Po zaplatení "zvozu" obdržíte mailom čiarový kód
pre podanie tovaru na Zásielkovňu
Tovar pošlite cez Zásielkovňu (najbližšiu pobočku)
https://www.zasielkovna.sk/pobocky, kurierom, alebo poštou. Na našu adresu.
Ako komunikačný kanál používajte výhradne mail help@dancemaster.net,
prípadne telefon 0903 629230 prosím. Iné komunikačné kanály ako SMS,
WhatsApp, Messenger apod. neakceptujeme.